Marka własna rozszerza portfolio artykułów Higienicznych

98% rynku higieny w Polsce to marki własne.

Wzrost udziału marek własnych w polskim rynku jest jednym z najszybszych w Europie i utrzymanie tej tendencji przewidują specjaliści. Skąd się bierze taki trend?

Zdaniem 2/3 respondentów z całego świata marki własne oferują produkty o wyjątkowo korzystnym stosunku jakości do ceny, a ponad 60% badanych podkreśla, że zakup takich artykułów świadczy o tym, że dokonują przemyślanych i rozsądnych decyzji zakupowych.

Klient poszukuje dobrego produktu w niskiej cenie. Idąc za potrzebą rynku firma Komplex Torus stale rozbudowuje kategorię higieny o nowe warianty papierów toaletowych 2 i 3 warstwowych, chusteczek higienicznych w dużych opakowaniach oraz ręczników papierowych.

Twoi klienci pytają o tańsze rozwiązania w dobrej jakości? Zapytaj swojego Reprezentanta Handlowego o produkt dostosowane do Twojego konsumenta.